torsdag den 12. februar 2009

Ankomst til Filippinerne


Efter en diskussion om hvem der skulle lægge billeder ind og hvad der skulle stå i Ulriks blog, besluttede jeg at lave min egen. Der er også flere vinkler til denne tur.
Jeg skal have hverdagen til at fungere med Victor, mens vi selvfølgelig nyder livet. Så her kan I følge med i hvad vi fortager os både hverdag og weekend.


Vi tog af sted onsdag morgen med toget kl. 4.42 og vidste at vi havde en lang 24 times rejse foran os, med vores søn på 15 måneder. Dette ville være spændende at se hvordan han vil tage det og jeg frygtede for at sige det mildt det værste.




Men Victor tog det overraskende godt, han grinede den første gang vi skulle lette og sov gennem den anden gang. Til tider synes han dat det var lidt småkedeligt men det er da heller ikke noget at sige til. Generalt var han meget tryg og tålmodig og fik da også sovet af 2 omgange i hans lille kurv som vi fik udleveret.


Da vi landede i Cebu var jeg meget lettet og glad over at det var gået så fint.

Mit første indtryk af Cebu var meget positivt, vi har nu været her i døgn tid og folk her er virkelig søde og smilende. De er enorm glade for børn og derfor får Victor meget opmærksomhed som han nyder i fulde drag.
Han er også allerede kommet i rytme efter den lange tur, så der er vist ikke så meget at klage over. Lige nu bor vi i Cebu by i weekenden inden vi på søndag rykker længere nordpå til stranden og finder et fast sted at slå os ned. Vi glæder os til at komme ud af byen og indtil da kan vi gøre noget shopping i de enorme shoppingcentre de har her.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar